Dag 26


Day 26 – Your fears

Ja, vad är jag INTE rädd för? Nummer ett på listan är döden, nummer 2
är ensamhet och nummer 3 är mörker.  Min ångest, som jag faktiskt kände att
jag haft lite kontroll över, slog omkull mig så fort jag hörde om självmordsbombaren
förra veckan. Som att det inte räckte med att jag hyperventilirer bara vid tanken
på att jag faktiskt snart ska sitta på ett plan påväg till London..
På ett plan utan As hand i min.


***

Igår var jag och A på födelsedagsfest hos en av As kompisar. Det var rätt trevligt,
förutom att det var en tjej där som var höggravid. Bebisen var planerad till den
22 december. Då gick jag in på toaletten och grät, sen gick jag ut och var trevlig
igen. Men jag försöker iaf se det som en positiv sak att hon är planerad till samma
dag som jag ska börja spraya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0