dålig dag,


Idag känner jag mig bara nere. Pappa bad om en önskelista.
Allt jag ville skriva var "bebis". Men det är ju inte stackars
pappas fel, så vad skulle han kunna göra?

Jag skrev andra saker. En matta, bl.a. Och det vore kul att
få men inte lika kul som en bebis.

Jag är glad att jag ska få börja spraya. Att vi faktiskt kommer
någonstans. Men jag har läst alldeles för många bloggar om
folk som försökt i flera år utan att lyckas för att tro att vi faktiskt
skulle lyckas på första försöket.

Och jag har läst alldeles för många bloggar om folk som faktiskt
lyckats och faktiskt har små bebisar för att inte hoppas..

Jag önskar att det var den tjugoandra idag. Det gör jag.

Sen åker jag till London i januari. Jag ser knappt framemot det,
för jag bara väntar på att terroristerna ska kapa just mitt plan
och att jag aldrig kommer få gå igenom en hel PGD. Jag hatar
att flyga och med alla terroristhot blir det bara värre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0