jakten på klappar,


Jag älskar julen. Varje liten grej, förutom mörkret. Och kylan.
Men annars älskar jag allt. Mammas köttbullar och pappas jansson.
Kalle Anka, myset och doft av glögg. Och ja, jag skulle ljuga om
jag inte sa julklapparna också. Helst vill jag ju hitta en bebis men
jag nöjer mig med en riktigt bra stekpanna!

Imorgon jobbar jag, sen är jag ledig. I hela fem dagar. Känns
jättelångt, fast det inte är det.

Jag har pappas och storebrors julklapp kvar. Och så är jag lite nervös
att mammas julklapp inte ska hinna komma.. Men storebror har sagt
att han ska köpa pappas julklapp från oss alla tre och till storebror
vet jag vad jag ska köpa. Jag ska bara få lön först, imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0