as everyone else


Jag tänkte att jag kör en sånhär "lär känna mig"-grej som alla andra gör just nu.
Men det kan vara bra för mig, att sluta tjata om huddinge och klinisk genetik. Då kanske bloggen blir
lite roligare att läsa också.

Teman för de här dagarna:
Day 01 – Introduce yourself
Day 02 – Your first love
Day 03 – Your parents
Day 04 – What you ate today
Day 05 – Your definition of love
Day 06 – Your day
Day 07 – Your best friend
Day 08 – A moment
Day 09 – Your beliefs
Day 10 – What you wore today
Day 11 – Your siblings
Day 12 – What’s in your bag
Day 13 – This week
Day 14 – What you wore today
Day 15 – Your dreams
Day 16 – Your first kiss
Day 17 – Your favorite memory
Day 18 – Your favorite birthday
Day 19 – Something you regret
Day 20 – This month
Day 21 – Another moment
Day 22 – Something that upsets you
Day 23 – Something that makes you feel better
Day 24 – Something that makes you cry
Day 25 – A first
Day 26 – Your fears
Day 27 – Your favorite place
Day 28 – Something that you miss
Day 29 – Your aspirations
Day 30 – One last moment


Dag 1.

Anonym, som ni vet. Men jag heter K, sambon heter A. Jag bor i Stockholm, byter snart norrförort till söderförort. Fyllde 25 i juni och börjar lite lätt få åldersnoja. Såhär skulle ju inte mitt liv alls se ut. Gick estetisk-musik på gymnasiet vilket var en waste of time men jag hade iaf roligt medan jag slösade bort tre år av mitt liv.


Jag jobbar på en kundservice som ligger mitt inne i stan vilket inte är det minsta bra för min ekonomi. Alldeles för lätt att svänga förbi HM eller Åhléns och bara "titta lite". Jag kan inte bara titta. Fått shopoholic genen från mamma och är ohälsosamt besatt av skor. Och läppglans. Nu när vi flyttar gick tre flyttkartonger åt till mina skor. Jag vill inte ens gissa hur många par skor som får plats i en kartong..


Älskar att läsa böcker, framför allt chicklitt. Men gillar även deckare och faktaböcker. Svenska eller engelska spelar inte så stor roll. Är jag riktigt intresserad av något ser jag till att lära mig allt om det. Som PGD, just nu.
Men även när Backstreet Boys var mitt favoritband, eller när jag var riktigt sinnessjukt intresserad av fotboll och lärde mig namnen, numren och åldern på alla spelare i mitt favoritlag.


Jag är fortfarande intresserad av fotboll. Har koll på hur det går men går inte på så många matcher längre. Köpte en resa till en spansk storstad till min pojkvän i julklapp och fotbollsbiljetter till hans favoritlag. Det var tufft. Har även varit på fotboll i england, både Premier Leuge och Championship.


Jag vet inte riktigt, vad mer vill ni veta? Bara att fråga om ni kommer på något.



(nu ska jag gå och ringa till klinisk genetik..)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0