bad worker,


Jag kan bara tänka på en enda sak.
Fredag. Fredag, fredag, fredag.

Jag känner själv vilken otroligt dålig
anställd jag är just nu. Jag läser era
bloggar och tråden om PGD på familjeliv
som religion. Tittar upp på tavlan för
att se om det är några samtal i kö ibland
men bryr mig egentligen inte om det
står 0 eller 18.

Jag vill ha fredag IDAG! (när ni läste den
meningen, hörde ni också kronfågels
reklamjingel i huvudet?)

Jag hoppas verkligen vi får några bra nyheter
på fredag, så att jag är en bättre anställd
nästa vecka. Annars är jag nog snart
arbetslös och det vore INTE bra.

Jag är rädd. Rädd för att det ska vara
något (mer) fel på mig, eller på A, som
gör att vi aldrig kan få barn. Livrädd.

Rädd för att om man inte blir med barn
på 3 försök så är det kört sen. Jag tror
inte ens att man får betala för PGD-försök.

Jag hoppas veckan går fort. Jag hoppas
det snart blir fredag. Snälla?

Kommentarer
Postat av: Barnarlivet

jag längtar också till fredag. Och till julledigheten. Tror att det är det här förbaskade vädret. Iallafall hos mig har det regnat HELA dagen. Iskallt novemberregn som letar sig in överallt. Och det är mööööörkt.

2010-11-15 @ 15:37:37
URL: http://barnarlivet.blogspot.com/
Postat av: K

Regn här med. Hela dagen. Fast jag klagar egentligen inte på regnet. Jag vill verkligen inte ha snö. Då kommer jag bara ihåg vintern från helvetet förra året. Usch.

2010-11-15 @ 15:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0