breathe


Jag är så ofokuserad på jobbet. Det är så svårt,
för jag vill göra ett bra jobb men jag kan
bara tänka på en sak. En enda sak.

Jag funderar på att söka lite nya jobb. Få en
tillsvidareanställning och inte bara gå på visstid.
Det är så tröttsamt och alldeles för osäkert
för ett kontrollfreak som jag. Det är inte bra
att vilja ha kontroll under den här resan va?

Där hade vi flera rader utan ett ord om fredag!
Jag har redan börjat planera vilken dag jag
ska ta bort mitt blåa nagellack och måla naglarna
gammelrosa istället. Lite vuxnare. Jag ska ha
på mig stickad, vit klänning, svarta leggings och
kilklackar. Jag vet att jag planerar löjligt mycket
men det är så viktigt. Jag tänkte att jag skulle "go
down with style". Och om det inte blir nedgång
så ser jag iaf bra ut. Eller hur?


"and i can't breathe without you,
but i have to"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0