nervös,


Jag är så fruktansvärt nervös. Det är helt
sjukt. Idag ringer det helt galet på jobbet,
12 samtal i kö och jag kunde inte bry mig
mindre. Verkligen inte.

Även om jag inte tänker på imorgon HELA
tiden så känner jag ändå nervositeten
bubbla i magen non stop. För jag vet ju
att imorgon bestäms framtiden.

Om dom inte får ut några friska ägg, eller
om inga friska ägg överlever så räknas
det inte som ett försök. Så då tänker
jag att det inte spelar så stor roll att dom
bara kan se anlagen på 25% av äggen.
Vi har ju endå våra tre försök.

Jag vill så gärna börja nu. Helst skulle jag
ha blivit med barn för nio månader sen,
ungefär. Jag hoppas dom går med på det.
Jag hoppas allt ser bra ut. Hoppas, hoppas,
hoppas.

Kommentarer
Postat av: Barnarlivet

Förstår nervositeten. Sådär var jag innan första läkarbesöket, innan VUL för att kolla äggblåsorna, innan äggplock, innan återinsättning, under hela ruvarperioden, innan graviditetstest. Och så nu då...Kort sagt jämt. Håller tummarna att allt går bra imorgon!

2010-11-18 @ 12:44:02
URL: http://barnarlivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0