panik,


Det här fungerar inte. Jag kan INTE jobba.
Jag gör ingen nytta alls.

Däremot så ringde jag fertilitetsenheten på
Huddinge. Jag ville höra ungefär hur lång tid
mötet tar och jag fick prata med en jättetrevlig
barnmorska. Mötet skulle ta ungefär två timmar,
sa hon. Först 45 minuter med en läkare och sen
ungefär en timme med en barnmorska. Då skulle
man gå igenom stickteknik och sånna saker. När
hon sa det fick jag lite hjärtklappning.

Sen ringde jag klinisk genetik på KS i Solna för
att höra hur långt dom hade kommit i analysen.
Det kunde hon självklart inte svara på men om
jag ringde i nästa vecka kunde jag få prata med
doktor B på en gång och kanske få ett bättre
svar.

Jag vet. När jag gör sånt jag vill och tycker är
viktigt så får jag mycket gjort.

Men just nu tycker jag inte att jobbet är viktigt. Just
nu vill jag bara att det ska bli fredag och att klockan
ska vara 10:30. Det är allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0