crazy,


Jobbet har skickat ut ett galet utskick till kunderna
igen, så dom ringer som galna. Alltså, jag skyller på
dom att jag inte skrivit på några dagar. :)

Jag mår bra. Har inte alls blivit lika ledsen av den
här sprayen. Men jag tycker sämre om den iaf.
Den smakar sjukt äckligt och så får jag alltid lite
ont i gommen, konstigt nog. Och när jag var ledsen,
då var jag iaf säker på att något hände i kroppen.
Nu vet jag inte.

Om två veckor är jag i Paris och GIFT! Så stört.
En kompis sa "Det är ju jättestort att gifta sig, du
lovar dig själv till en annan människa för resten av
livet!". Då fick jag lite andnöd, haha.

Men det spelar ingen roll, A är rätt för mig. Oavsett
om vi är gifta eller inte, så lovar jag mig själv till
honom för resten av livet.

Och samma dag som vi kommer hem från Paris,
sjunde maj, ska jag börja spruta. Jeeaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0