borta,


Just nu sitter A på bussen som tar honom
ungefär 35 mil bort från mig. Han är alltså
påväg till sin pappa. Kommer ni ihåg hur
jag var senast han var där?

Jag ska försöka att inte gråta lika mycket
den här gången. Har gjort en liten
check-lista för vad jag ska göra. När mina
tv-program börjar och så. Försöka hålla
mig koncentrerad. Det är först när jag börjar
tänka som jag blir ledsen.

Istället ska jag försöka njuta av att faktiskt ha
lägenheten för mig själv. Vi får väl se hur
länge det lyckas..

****

Om en vecka åker jag till London. Jag hoppas
att det snöar mindre då, annars är det tveksamt
att jag sätter mig på det där planet.

När jag kommer hem hinner jag sova i ungefär tre
timmar innan jag ska till Huddinge och lämna
blodprov. Så den sjuttonde behöver jag alla tummar
jag kan få. Jag MÅSTE vara nedreglerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0