huddinge,


Imorse åkte jag iväg till Huddinge för att lämna blod, så
vi ser om jag är nedreglerad. Frågade i informationen
vart jag skulle och sen gick det bra. Dom fick blod ur mig
på första försöket, det är inte helt vanligt!

Sen var jag tvungen att ringa också, för jag var så osäker
på om jag skulle fortsätta spraya. Det skulle jag. Jag tycker
att det är så förvirrande men jag antar att Huddinge vet
vad dom pratar om.

Sen gick hon och kollade om dom hade fått svaret på blodprovet.
Det hade dom och det såg bra ut! Vilket betyder att jag
börjar spruta imorgon!! Det är ju heeelt crazy.

Sen ringde jag min arbetskamrats man som är akupunktör och
bokade tider hos honom. Jag SKA bli gravid och om jag inte
blir det ska jag ändå vara säker på att jag har gjort allt i min
makt. Jag vill inte behöva tänka "tänk om".

Kommentarer
Postat av: Miss S

Lycka till med sprutstarten! Det ska gå bra! Nu jäklar i havet är det vår tur! :-)

2011-01-17 @ 19:16:37
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0