huddinge,


Nej, några 12 äggblåsor fanns det inte. Men äggplock
blir det ändå! Så jag är himla glad.

Det var doktor C idag, min favorit. Han är en riktigt mysfarbror
och jag blev så glad när det var han som ropade upp mig.
Hoppas det är han som gör äggplocket också.

Så, ja. Äggplock på måndag och förhoppningsvis återinsättning
på fredag. Hur ska jag kunna koncentrera mig nästa vecka?
Jag kommer ju bara sitta och tänka "snälla, säg att det finns
ett friskt ägg som utvecklar sig till ett perfekt litet embryo".
I tre dagar kommer jag sitta så.

Men nu ska jag tänka positivt! Eller iaf försöka. Det kommer gå
bra. Det SKA gå bra.

Kommentarer
Postat av: jagvilljagkan

Fy farao vad vedervärdig!!



Jag tycker att de 14 dagarna efter insem är jobbiga... och så sitter ni med väntan på insättning och sen ovanpå det ruvningsväntan...



Håller alla tummar som går!!

2011-01-28 @ 16:17:26
URL: http://jagvilljagkanjagvagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0