jo, s'att..


(den rubriken har jag också använt förut)

När hon skickar ett mail med texten "Alltså, jag blev med
barn på första försöket!" känner jag för att strypa
henne. Men jag får skylla mig själv, som valt att inte
berätta för någon. Som valt att hålla hela bloggen anonym.
Som valt att hålla käften.

Som ni märker är jag riktigt positiv idag. Nästan som att
jag vandrar på regnbågen. Bläh!

Idag får jag och A en inneboende. Vår goda vän O har fått
jobb i Stockholm men får inte flytta in i sin nya lägenhet
förren i slutet av januari. Oss gör det inte så mycket, vi har
ju extra rum (helt i onödan, uppenbarligen) och O är så
himla rolig!

Jag är nervös för London. Jag åker på torsdag. Är rädd för
flyget. För terrorvarningar. För att dö. Hur ska A kunna
betala av bolånet om jag går och dör? Det fungerar ju
inte. Åh, så här kan jag inte tänka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0