tröstshopping,


Efter katastrofen med äggen var jag tvungen
att gå tillbaks till jobbet. Hade absolut ingen
lust men var tvungen.

Så på lunchen gick jag och köpte ett par skor.
Ja, ett par TILL. A kommer titta på dom, sen på
mig, sen på skorna igen och så kommer han säga
"du har ju fem par som ser exakt likadana ut!".
Men jag hoppas att han förstår..

Väl på jobbet fick jag veta att jag får visstid. Inte
tillsvidare. "Dom andra tre har försäkringsbakgrund."
Bullshit, säger jag.

Så när jag väl kommer härifrån om typ en timme tänker
jag gå  till Åhléns och köpa någon scrapbook och lite
nagellack. Efter det åker jag hem och kanske så
gråter jag lite i As famn.

Inte över jobbet. Det är dom inte värda.



(Jag är rätt säker på att jag fick visstid eftersom dom
vet att jag och A försöker få barn. Dom skulle ju aldrig
erkänna det men min magkänsla säger mig att det är
anledningen. Det är därför jag låter rätt bitter..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0