hemma,


Igår kom jag hem från släkten i Värmland och tänkte nu stanna
hemma resten av semestern. Förutom Way out West. Och paradiskryssningen
senare i augusti. Men förutom det så.. :)

Idag har jag spenderat tre och en halv timme på Huddinges gynakut. Det var
roligt.. Men allt såg bra ut iaf, alla rester är ute och livmodern såg ut och
kändes som den skulle så jag är glad. Nöjd. Och väntar på mensen.

Och så planerar jag en Kap Verde-resa i februari-mars. Och vad dum jag är,
som tänker på att jag kanske är gravid då, så den kan vara bra att ha
avbokningsskydd..

Kommentarer
Postat av: Kix

Glad att höra att livmodern såg bra ut efter missfallet. Hoppas mensen kommer snart så att cykeln blir återställd. Kram Kix

2011-07-30 @ 22:59:57
URL: http://kix.bloggplatsen.se/
Postat av: Medan Du Finns

Skönt, mitt i eländet, att det i alla fall reder ut sig, så att man kan gå vidare.

Jag känner igen det där avbeställningsskyddstänket. Men det är bra tror jag, optimistiskt. Och det är viktigt att ha roliga saker att se fram emot! Stor kram och lycka till!

2011-07-31 @ 11:10:36
URL: http://medandufinns.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0