dåligt,


Jag mår riktigt uselt idag. Yrslig, känner mig svimfärdig fast
jag sitter ner och har riktigt stora koncentrationssvårigheter.

Hoppas att det blir lite bättre efter lunchen, för såhär kan
jag ju inte ha det hela dagen. Och jag vill inte gå hem, för
jag gick hem i fredags eftermiddag när jag mådde så illa
att jag knappt kunde andas.

Jag kanske gnäller men jag är verkligen jätteglad över
att jag mår såhär dåligt. Alla graviditetstecken är bra
tecken och kanske tecken på att pyret mår bra.

Förra gången jag var gravid kände jag ingenting, jag mådde
jättebra. Och eftersom det inte gick bra den gången, hoppas
jag att det bara är bra att jag mår dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0