om att inte dricka,


I helgen som var bjöd storebror och S hela familjen på middag.
Mamma och pappa vet att jag fick ett plus. Ingen annan. Men det
var faktiskt ingen som ens verkade lägga märke till att jag inte
drack, fast jag alltid brukar tacka ja till ett glas vin till maten.

Imorgon är det midsommar. Det firar vi med J, J, T och An.

Runt kristi himmelfärd var vi och bowlade med T och An. Efter
det tog vi några öl. Jag ruvade och drack sprite. An spände
direkt blicken i mig och sa "ni är nygifta, du dricker sprite..
jag måste ju fråga!". Jag skyllde på penicillin (som jag egentligen
är allergisk mot) och skrattade bort frågan. Men imorgon då?
Äter jag fortfarande penicillin?

Vi kommer ha sällskap med T och An ut till Ekerö. Dom är några
av våra bästa vänner. A tycker vi ska berätta. Jag kan gå med på
det. Så länge som vi verkligen understryker att vi inte vill ha några
grattis, att det är väldigt tidigt och att inget är säkert.


*****

Jag har hela tiden tänkt att den 7 juli får jag min dom. Alldeles nyss
insåg jag att jag kan få den mycket tidigare. Men jag hoppas såklart
att jag inte får någon dom alls. Bara lycka.

Kommentarer
Postat av: Kix

Tittar till och ser att det går alldeles utmärkt för pyret i magen, och bloggen är väl till för att du/vi får skriva vad vi själva vill. Gnäll på du. Jag förstår att du inte känner dig säger och oroar dig varje dag. Jag har ju också haft ett MA, så jag skulle heller inte ta ut någon graviditet för tidigt. Lycka till med pyre och gnäll! :) Kram Kix

2011-06-23 @ 23:21:21
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0