sådär,

Midsommar var trevligt och gick bra. Typ alla frågade varför jag inte drack och jag skyllde
på penicillin, trots att jag tycker att frågan är ganska oförskämd. Det är väl inte deras
ensak? Vi berättade för T och An på vägen ut och det gick också bra. Dom hade misstänkt
det sedan bowlingkvällen, vilket vi väl förstod.

Inget blod har kommit, brösten är fortfarande ömma och spända. Illamående lite då och då,
inte så att jag vill kräkas men fortfarande tillräckligt för att vara obehagligt. Inte så mycket
molvärk dock, vilket gör mig lite ledsen. Men jag gnäller inte.. :)

Längtar verkligen till den sjunde juli. Så otroligt mycket. En och en halv vecka kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0