vecka 5 (4+6)


Jag har fortfarande lite svårt att förstå att jag är med barn.
Men Annette hade känt det på sig! :) Pratade med Huddinge idag
och fick tid för VUL 7 juli. Två och en halv vecka kvar..

Jag är riktigt nervös. Känner efter alldeles för mycket på
kroppens signaler. Men jag vill verkligen att det ska gå bra!
Och eftersom jag fått ett MA vågar jag varken tro eller hoppas
för mycket.

Imorgon går jag in i vecka 6..

Och om allt går bra, är pyret beräknad till ungefär 13/2. A berättade
glatt att det även är Peter Gabriels födelsedag. :)

Kommentarer
Postat av: Kix

Det är så fantastiskt. Hoppas 2,5 vecka går fort så att du får se hjärtat. Men Peter Gabriel, musikern? Jag skriver upp det helt enkelt! :) Kix

2011-06-13 @ 21:53:47
URL: http://kix.bloggplatsen.se/
Postat av: Miss S

Åh, underbart! Så glad för er skull! :-D Tjoho!!!

Kram

2011-06-13 @ 22:22:47
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0