orolig,


R börjar bete sig konstigt igen.
Varför blir hon aldrig bra?

Idag luftade jag kilklackarna från Vagabond.
Jag älskar att snön är borta (från vägarna, kanske
jag ska lägga till) och att jag kan använda vårskor
igen. Och jag älskar kilklackar. Även fast jag blir
lite väl lång. Jag är runt 174, vilket gör att jag blir
typ 180 i klackar. Tycker det är så jäkla snyggt när
andra tjejer är långa men kan aldrig bestämma mig
för om jag trivs i det, haha.

Brösten gör lite mer ont idag. Vilket är bra. Väldigt bra.






(psst, och du Jannika? Du var absolut inte dum. Med mig vet man aldrig, haha.)

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

haha:P <3 man vet aldrig när man trampar på någons tår liksom;)

2011-03-23 @ 21:50:27
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0