lonely hearts,


Igår fick jag en brännande känsla i livmodern. Den försvann
efter typ två sekunder men nånting som bränner kan ju aldrig
vara bra. Snälla embryon, säg att ni fäst nu!

Jag har ont i brösten och i bröstvårtorna men det hade jag
redan innan ET så jag tvivlar på att det har något med det
att göra.

Jag är nervös. Försöker andas. Jag har tänkt att jag ska testa
den sjätte juni. Tror ni att jag kan det, när jag enligt Huddinge
ska testa den 10 juni? Jag tänker att det vore skönt, eftersom
jag inte ska jobba den sjätte. Den tionde jobbar jag däremot
till 18 och kan inte stanna hemma. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

nu har vi ju itne blivit gravida på "samma sätt" men det brukar ju göra ont när äggen fäster! ja hade ont iaf:)

2011-05-31 @ 19:44:02
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0