ruvar!


Jag ruvar! Det känns så stört.

Vi kom dit idag vid kvart över två. Ingen hade ringt
och jag var så nervös att jag knappt kunde andas.

Annette ropade upp oss direkt och jag fick sätta på mig
den snygga sjukhusrocken innan vi fick gå in och prata
med läkaren.

Det fanns tre friska embryon!! Jag blev överlycklig. Vi har
varit lite oense, jag och A, om vi skulle sätta in två
embryon om det fanns eller bara ett. Men jag vann.
Så just nu vilar två små embryon i min livmoder och
jag hoppas att dom snart ska känna att det ju är rätt
bekvämt och bestämma sig för att fästa. Hoppashoppashoppas!

Det tredje odlar dom vidare och sen får vi se om det
kanske får en plats i frysen.

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Härligt!:D kul om ni skulle få tvillingar! vilken taos;) min pappa är tvilling å jag får jämt höra från farmor om vilka bus de hittade på tillsammans;)

2011-05-27 @ 18:02:38
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Miss S

Åh, vad härligt! Grattis till ruvning! Tänk om vi kan plussa samma dag! :-)

Kram

2011-06-01 @ 20:05:57
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0