ont,


Jag har lite ont i magen och en katt som vandrar varv efter varv
runt mig trots att hon precis fått mat.

Idag var iaf en bra dag. En VÄLDIGT bra dag. Vi fick
träffa min favoritläkare, doktor G. Han är en riktigt
mysfabror och så himla trevlig.

- Du missade ingen, va? frågade jag när han var klar.
- Jag kan blunda och göra det här, svarade han och skrattade.

Idag gjorde det inte ens ont. Undra om doktor G kanske är så
jäkla bra att det var därför. Eller om det var dom himla härliga
medicinerna.. :)

Sen sov jag lite innan jag bestämde att nu vill jag åka hem.
Och då kom barnmorskan in med pappret. Det där det står
hur många ägg som dom fick ut. Jag kunde knappt andas..

Jag såg en 2. Och sen en 4. 24? TJUGOFYRA jäkla ägg!!
Jag trodde aldrig att det kunde bli bättre än förra gången
då dom fick ut 18. Men TJUGOFYRA. På riktigt. Om det
inte finns något friskt nu så dör jag.

Imorgon ringer jag och hör hur många som blev befruktade.
Jag hoppas på 15.

Kommentarer
Postat av: Du Lilla

Åhh va spännande!

Hoppas de kommer med goda besked imorgon, jag håller verkligen tummarna för er!

Kraam

2011-11-29 @ 22:48:59
URL: http://dulilla.blogspot.com
Postat av: Kix

Helt sjukt bra!!! Vad roligt, nu håller jag tummarna hårt! Kram Kix

2011-11-29 @ 22:50:31
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0