Hjälp

Okej, jag hoppas verkligen att någon vill kommentera det här inlägget, för jag behöver hjälp. 0,5% vin, är det okej tror ni? Inte okej som i drickbart utan okej som att jag inte tar livet av Mini? Jag vet att det räknas som typ ingenting, jag önskar bara att det faktiskt inte var någonting. Men jag har letat ÖVERALLT efter helt alkoholfritt vin och det finns inte. Så vad tror ni? 0,5% blandat med sprite eller ännu en fredag med COOPs alkoholfria päroncider? Jag vill verkligen inte riskera att skada Mini, det är därför jag frågar er.


Kommentarer
Postat av: Medan Du Finns

Åh, jag vet inte säkert. Men jag dricker sånt då och då, och även öl med samma procent. Estelle på systemet är gott, tror det är 0% faktiskt. Där finns en svindyr blåbärsdricka också som är ett lite annorlunda vinalternativ. Jag tror, rent krasst, att det finns många andra livsmedel som innehåller mer alkohol än så. Skål!

2012-04-11 @ 09:49:39
URL: http://medandufinns.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0