hur jag vill!


Jag vill så gärna köpa lite bebiskläder. Och speciellt en fin bebisfilt. Men det gör
jag inte. Jag har ju redan köpt en bebisbok, det är nog med jinx.

Vi har en väldigt jobbig katt hemma just nu. Vi har en garderob i sovrummet och
nästan VARJE natt står hon och skrapar på garderobsdörren och vill in. A försöker
putta henne så hon ska förstå att det är fel. Jag säger bara "men öppna dörren då!".
Jag vet inte riktigt varför hon har börjat nu, typ den senaste veckan. Hon har
aldrig gjort det förut. Hon kanske är i trotsåldern.. :)

Nu är det 5 dagar kvar. Fem väldigt långa dagar.

Jag har väldigt sugen på fett och ost. Helt tillsammans, alltså ostbågar. Åh, jag dreglar
som Homer Simpson bara jag tänker på hur gott det skulle vara! Helst dom där
bollarna, som smakar nacho cheese... Och jag är inte ens sådär övergalen i ostbågar.
Chips brukar vara min svaghet. Åh, ostchips.. Jag dör!

Och till sist: Grattis till Victoria och Daniel som fått en liten prinsessa!

edit: Hon ska visst heta Estelle. Väldigt konstigt prinsessnamn. Men jag är glad att dom
inte valde något namn som jag gillade, för snart ska väl varenda liten nyfödd heta
Estelle. Och just nu, idag tror jag faktiskt att den lilla i magen är en flicka. Den braiga
känslan? Den håller sig lite långt borta men den finns där. Någonstans.

edit 2: I helgen ska jag köpa sneakers tänkte jag. Och idag ska jag försöka övertala
A till att vi ska äta räkmackor. Åh, vad gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0