Hm..

Jag har blivit riktigt dålig på att lägga in magbilder. Jag ska försöka bättra mig. Nu är jag iaf i vecka 25. Jag kan inte påstå att det går speciellt fort..

Jag inser att det är sjukt att jag känner så här men jag tycker verkligen inte att det är kul att vara gravid.. Jag älskar slutprodukten, en liten frisk bebis. Och jag vill verkligen att Mini ska stanna därinne tills hon känner sig redo. Men jag har varje dag ont i fötterna, i magen, känner mig yrslig, mår lite illa, har ingen direkt matlust, ont typ uppåt lungorna..

Det är fantastiskt att känna Mini sparka och röra sig inne i magen. Hon är fantastisk. Men jag hoppas hon vill komma ut i typ vecka 38, istället för att stanna därinne i 40 veckor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0