fortfarande vecka 14 då.. (13+5)


Igår var jag hos min BM för första gången. Ja, jag vet att det är lite sent men
jag ville ju inte boka något innan jag visste om Mini var frisk. Och det är ju
Mini. Frisk!

Hon var väldigt gullig iaf, min BM. Jag går på Mama Mia, det kändes bäst så.
Allt såg bra ut. Mitt blodsocker, järnvärdet, blodtrycket.. Men det var ju inte
så mycket om Mini.. Och jag vill se Mini!

RUL blev bokat till andra maj. ANDRA MAJ! Det är fruktansvärt lång tid dit.
Fruktansvärt.

Igår fick jag hem lite mammakläder från Polarn&Pyret. Och idag hade jag
fått en avi från H&M plus från Telenor med min iPhone! Och nu insåg jag
precis att Ellos har mammakläder.

Jag vet att jag spårar ur men jag måste tro på det här. Jag måste tro att
det går bra.

Kommentarer
Postat av: Drutten

Jag har läst din blogg och fastnat :)Jag är sjukt glad för din skull! Klart det ska gå bra! Mini är frisk och alla prover är som de ska. Yay!

Kram :)

2012-03-30 @ 16:24:13
URL: http://vattenmelon82.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0