here we go again,


Alltså, hur kan folk ha så jäkla mycket åsikter om en annan
persons val?

Jag kunde inte bry mig mindre om ni väljer att behålla barn
med downs. Så hur kan ni bry er så mycket om att mitt val
är att abortera bort ett barn med down? Hur skadar det er?

Jag förstår verkligen inte. Vi är alla olika. Jag väljer att göra
det som jag tror är bäst för mig och för barnet. Ni väljer att
göra det som är bäst för er och erat barn.

Och jag blir så ledsen när ni säger att ni tycker att det är
fruktansvärt att abortera ett barn med downs. När ni säger saker
som att ni inte tycker att personer som gör det förtjänar att
få friska barn.

Jag undrar: Varför tycker ni att det är så mycket värre att
abortera bort ett barn med downs, än ett barn med min sjukdom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0