don't look back in anger,


Jag vet att jag inte riktigt skriver tillräckligt ofta, för att få
många läsare. Och egentligen är det ju inte för läsarna jag skriver,
utan för mig själv.

Jag tog långhelg, och tog båten ut till skärgården på torsdag
eftermiddag. Det var skönt med ett miljöombyte och få en
chans att andas lite, utan att ha jobbet i tankarna samtidigt
som jag försöker leta information.

I helgen gjorde jag inget av det, varken letade information eller
tänkte på jobbet. Jag bara var och brände mig på bröstet, fick
några nya fräknar och myste med hundjäkeln.

Imorgon fyller A år och jag önskar så att jag hade något riktigt
att ge honom. Han har redan fått en kaffemaskin som han blev
förälskad i på en sekund och jag älskar att se honom så glad.
Men jag önskar att jag kunde ge honom en frisk bebis eller iaf
ett blått plus på en vit sticka.

Jag letar febrilt igenom posten varje dag för att få se ett vitt
kuvert med texten "Karolinska sjukhuset" på. Det har inte kommit
än och jag börjar nästan misströsta att det någonsin kommer komma.
Jag vet att det inte är efter sommaren än men dom VET ju att jag
väntar. Dom VET ju att jag väntar på posten varje, jäkla dag.

Det är en himla tur att jag har ett jobb, annars hade jag nog trillat
ner i det berömda svarta hålet för länge sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0