hjärta och smärta,


Jag sitter på jobbet med halsont och snuvig näsa.
Känns som att förkylning nummer två håller på att bryta ut,
innan förkylning nummer ett helt försvunnit. Jag fryser
och jag verkligen känner hur febern långsamt
sprider sig i kroppen och går upp en grad för varje minut.

Men det är bara två och en halv timme kvar, så jag ska
nog klara mig idag.

 I lördags var vi hos min storebror som fyller år i dagarna
och det var trevligt. Det blev inte sent, jag och A var
hemma till elva. Resten av helgen tog vi det bara lugnt,
slogs om datorn och åt popcorn i soffan. Det är då jag är
som lyckligast.

Huddinge? Nej, dom är fortfarande tysta. Tystare än tystast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0