måndag (igen),


Jag är ledsen att jag varit frånvarande i helgen men
jag har renoverat!

Väggen är riven och det blev en helt ny lägenhet. Och jag
har (nästan) målat klart hela sovrummet. Kom hem igår
kväll och slängde mig på soffan och upptäckte att jag helt
plötsligt att blå målarfärg som nagellack istället för det fina
pärlemovita som jag målat naglarna med kvällen innan. Suck.

Jag väntar fortfarande på Huddinge. Jag tänkte ge dom idag
och imorgon på sig, sen ringer jag. För nu har jag tröttnat.
Det som är bra med bloggen är att jag kan se när jag fick
Brevet. Det var den 9 september. Alltså har det gått en
månad. Och det skulle ta en till två månader innan man
fick komma på ett första möte. Borde dom inte ha bokat
in en tid till mig nu då iaf? Tröttsamt.

Och eftersom jag inte får något brev blir jag bara säker
på att mina äggstockar inte fungerar som dom ska och
dom tänker "Äh, hon kan vänta lite till. vi kan ju inte hjälpa
henne ändå!". Jodå, negativ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0