istid,


Det känns som att jag fryst fast. INGENING
händer. Imorgon ska jag iaf åka till KS och
lämna blodprovet. AMH, AHM, vad det nu hette.
För att se så mina äggstockar fungerar.
Jag har en känsla av att Huddinge inte ens tänker
boka in en tid förren dom fått in de där blodprovet,
så lika bra att jag åker och lämnar det så fort som
möjligt. Men det tar emot lite, ingenting går ju bra
ändå.

Det känns i luften att det är höst nu. Man kan lukta
det till sig. Det luktar..klart, om man kan säga så.
Jag är ingen stor fantast av höst men eftersom hela
sommaren bara gick ut på att vänta tänker jag att
hösten kanske för något bra med sig. Antagligen
ett första möte på Huddinge. Har vi tur kanske vi
to.m kan göra vår första PGD, beroende på vad
dom säger på mötet.

Jag känner mig lite oengagerad. Jag står ju bara
och stampar.

Thank god for A.

Kommentarer
Postat av: Barnarlivet

Förstår dig så väl. Allting går så långsamt. Och köerna för provtagning, diagnos, behandling är ett skämt. Jag läste (på familjeliv.se, så inte en helt tillförlitlig källa) att IVF numer ska ingå i vårdgarantin. Men det kanske är värt att kolla upp?

2010-09-22 @ 16:52:56
URL: http://barnarlivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0