tisdag,


Jag har egentligen inte så mycket att
skriva, för ingenting nytt händer ändå.

Igår hämtade A posten, så jag slapp bankande
hjärta och svettfläckar. Men när han inte
ringde förstod jag att det inte hade kommit
något från Huddinge. Vad är egentligen
deras problem?

Jag letar inredningssidor på internet. Jag
kan inte vänta tills jag får inreda nya lägenheten.
Egentligen borde jag leta efter en festklänningen
till svärmors fest i oktober men jag hittar
ingen fin som passar mig iaf. Om jag gick ner
en tio kilo vore det nog lättare..

Jag fryser och längtar hem till soffan,
vetekudden och filten. Men allra mest
längtar jag hem till A och katterna..

Kommentarer
Postat av: Kix

Idag är det tisdag... och det har ju precis varit Idol, hoppas det passade damen! :) Tack för dina tummar. Jag blir så glad att du hjäper till! Kix

2010-09-28 @ 21:00:22
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0