valvaka,


Sitter och tittar på valvakan och känner mig lätt
illamående. Jag har inte planerat att skriva om politik
men att SD kommer in i riksdagen skrämmer mig och
gör mig orolig för Sveriges framtid.

Jag har inte skrivit så mycket i helgen, jag har tänkt
mycket istället. Mycket på om hur jag och A ska göra.
Jag längtar så tills vi får komma till Huddinge och
faktiskt kunna prata igenom det här med någon som
kan ge oss konkreta svar.

I fredags var vi på bio med min storebror och S. Det
var mysigt men jag var trött och filmen var långsam.
"The American" är INTE en action, även fast det verkar
så.

Imorgon är det jobb igen, det är alltid en blandning.
Jag hinner inte tänka så mycket men samtidigt
vill jag tänka. Jag vill ta ett beslut. Men det är
så fruktansvärt svårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0