helgen,


och så var det söndag igen.. Hur går det egentligen till?

I fredags var jag och A bara hemma och tittade på film. Eller,
JAG tittade på film. A låg och halvsov bredvid mig i soffan. :)

I lördags var vi hemma hos mina föräldrar, eftersom pappa fyllde
år här i dagarna. Jag, storebror och A gick ihop på presenten, så
han kunde få en extra fin t-tröja och en skjorta. Så typiskt pappa,
"jag önskar mig en t-tröja", haha. Fast i min värld heter det tisha,
är jag en jäkla nörd då?

Och idag har jag suttit på balkongen. Så fruktansvärt skönt.
Imorgon ska det bli 16 grader i Stockholm. Synd att jag måste
jobba. Men jag tänker iaf sätta på mig vårjackan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0