urinvägsinfektion, vol 2.


Det där med att dricka bort urinvägsinfektionen? Riktigt
dumt beslut. I söndags vaknade jag upp med feber och
väldigt ont i ena njuren. Så det blev till att besöka närakuten
i Liljeholmen och sen vidare till apoteket. Hur kommer det sig
att dom ALLTID jobbar i slowmotion på apoteket?

 

Men snart ska jag dit igen. Och hämta ut alla mina mediciner. Jag ska
bara få mitt schema från Huddinge först. Jag längtar verkligen efter att
börja igen. Det är inte så att jag känner att vi SKA lyckas den här gången.
Men dom SKA få ut ett frisk ägg som blir befruktad och delar sig som det
ska. Sådetså!

Jag har varit hemma från jobbet både igår och idag. Igår hade jag fortfarande
ont i njuren och feber men idag har jag mått bättre. Och imorgon har jag
en viktig utbildning på jobbet, så då är det bara att jag pallrar mig dit..
Ingen jättelust, känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0