2011

2011.

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag gifte mig. Det har jag aldrig gjort förut.

höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte att jag hade något nyårslöfte.

blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

dog någon som stod dig nära?
Nej, thank god.

vilka länder besökte du? 
Frankrike.

är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
En bebis, tack. 

vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
3 maj. När vi gifte oss.

vad var din största framgång 2011?
Jag vet inte.. Att jag fortfarande inte är alkoholist?

största misstaget?
Jag vet inte.

har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld men jag antar att det inte räknas. Så nej.

bästa köpet?
Vigselringen. Fast det inte var jag som köpte den.

vad spenderade du mest pengar på?
Mediciner kanske? Nästa år kommer det stå "min Alexa Mullberry", om jag så
ska dö på kuppen.

gjorde någonting dig riktigt glad? 
När jag blev med barn. 

vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Alla låtar på Veronica Maggios "Satan i Gatan". Och kanske lite här på slutet
Snow Patrols "this isn't everything you are" och "New York". Trots att dom
får mig att gråta på tunnelbanan.

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare.

vad önskar du att du gjort mer?
Ätit mer babyklister. 

vad önskar du att du gjort mindre?
Sagt färre "why me?"

hur tillbringade du julen?

Hos familjen. Med As hand i min.

blev du kär i år?
Jag var redan kär. Men han överraskar mig varje dag och jag blir bara mer och mer kär.

favoritprogram på TV?
Grey's anatomy, På spåret, Top model, Glee (trots att jag inte ser det på TV utan köper boxarna.)

bästa boken du läste i år?
Minns inte vad den hette eller vem som skrev den men jag läste slut den på en dag i somras. Sjukt spännande. Jag ska kolla upp det, lovar.

största musikaliska upptäckten?
Rasmus Seebach. Fast det var nog förra året.

något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Jag minns verkligen inte. Vad fruktansvärt. 

något du önskade dig men inte fick?
Är rätt säker på att jag önskade mig en bebis i födelsedagspresent. (hade testdag fem dagar efter min födelsedag..)

vad gjorde du på din födelsedag 2011? 
Jag tror att jag var hemma i lägenheten och blev firad. 

finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En bebis. Eller att jag iaf hade varit med barn nu.

hur skulle du beskriva din stil år 2011
Trash. Jag är så jävla trashig just nu. 

vad fick dig att må bra?
A. Katterna.

vilken kändis var du mest sugen på?
Diego Forlán. Idag, imorgon, för evigt.

vem saknar du?
Bebisen. 

de bästa nya människorna du träffade?
Inte EN ny människa på ett helt år? Pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0