eh..


Om ni är lite känsliga borde ni nog sluta läsa nu, för det här inlägget
är nog rätt äckligt.

Men alltså, jag har ju aldrig haft ett riktigt misslyckat IVF-försök förut.
Och idag, så såg jag att jag hade blött ut en liten klump. Alltså typ som i
ett missfall fast en rätt mycket mindre klump än vad som kommer ut under ett missfall.
Kan det ha varit embryot eller tar kroppen hand om det på något annat sätt? Och om
det inte var embryot, vad kan det då ha varit? Jag hoppas att någon kan svara på min lite äckliga fråga..

Kommentarer
Postat av: c

Det är formodligen rester av livmoderslemhinnan som har stöts ut. Äckligt javisst, men helt normalt. Embryot torde vara mycket, mycket mindre.



2011-12-20 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0