...


Vi hade så höga förväntningar, både jag och A. Och det är så dumt,
för man kraschar så mycket hårdare då.

Tio embryon gick som ni vet vidare till biopsin. Ett gick inte att testa
på, ett kunde dom inte fastställa om det var friskt eller sjukt, SJU
var sjuka och ett var friskt. ETT! Vad producerar jag för jävla skitägg
egentligen?

Ja, jag vet. Ett är bättre än inget. Och det behövs bara ett. Men ändå.
Tio embryon och ett friskt.

Det var visst ett toppembryo iaf. En AA blastocyst, som hon sa. Jag antar
att man får vara glad för det.

Och jag är glad att jag ruvar. Glad men livrädd.

Kommentarer
Postat av: A

Håller tummarna nu!

2011-12-04 @ 20:29:47
URL: http://hjartatbloder.blogg.se/
Postat av: Kix

Grattis till det perfekta embryot. Och jag kan förstå frustrationen över att det endast är 10% som är friskt att kunna sättas tillbaka... men det är ju iaf ett... Håller tummarna!! Kram Kix

2011-12-04 @ 21:48:33
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0