...


Jag har suttit med sidan uppe i flera timmar. Flera dagar.
Jag har inget att skriva om.

Vi fick en kallelse till Huddinge igår. 18 januari. Annette sa
att vi skulle få slåss för vår sak. Så det ska vi väl. Försöka
få ett till försök. Jag har inte höga förhoppningar. Jag är,
once again, livrädd.

Ibland glömmer jag nästan att jag är sjuk. Att vi bara kanske
kan få barn på naturlig väg. Och sen kraschar jag som regndroppar
mot asfalt. Det gör så jävla ont.

Den här bloggen startades som en IVF-blogg. Det skulle bli en
gravidblogg. Jag vet inte om det någonsin kommer bli det.
Vi får se om jag orkar fortsätta.

Kommentarer
Postat av: Millan

Kram! Jag ska snart påbörja mitt första PGD försök, hoppas du får ett försök till! Jag hoppas 2012 blir vårt år!

2012-01-04 @ 10:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0