nervös,


Idag efter klockan 12:30 ska jag ringa Huddinge och få veta hur många
ägg som växt till sig och skickat iväg till Solna. Jag är helt sjukt nervös.
Jättenervös. Jag försöker övertala mig själv att om det är fler än 5 så
blir jag nöjd. Eftersom det var 5 förra gången. Men jag hoppas så jäkla
mycket på nio.

Tänk om vi både kunde få två embryon tillsbaks OCH något till frysen.
Hur fantastiskt vore inte det? Men det viktigaste är att något är friskt
och väldigt bra.


(Svar till Mrs L: PGD står för Preimplantatorisk Genetisk Diagnostik. Enkelt sagt,
det fungerar exakt som IVF förutom att när embryorna är befruktade så
skickar man iväg dom till genetik för att testa så dom inte har en skadad gen
som jag har.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0