jisses,


Huddinge ringde. Man skulle visst ta vaginalgelen på morgon.
Panik. Åkte hem, tog medicinen, åkte tillbaks till jobbet.
Nu är det endast en kvart kvar av arbetsdagen och det
känns bra. Folk har ringt oss som galningar idag och jag orkar
inte riktigt. Jag behöver tid till att läsa mina bloggar! :)

När jag pratade med Huddinge (Anette, hon är fantastisk) sa
hon att jag kunde ringa imorgon efter 13:30 om jag ville veta
resultatet. Iaf på hur embryorna har delat sig men har jag tur
kanske jag även kan få svar på genetiken. Om dom är
sjuka eller friska. Åh, jag kommer vara så nervös!

Kommentarer
Postat av: Kix

Egentligen en j-la skitkommentar men det behövs bara ett perfekt embryo.. Lycka till. Kram Kix

2011-02-02 @ 22:21:29
URL: http://kix.bloggplatsen.se/
Postat av: K



Ja, jag vet. Men ett helt perfekt av fyra.. Känns inte som att oddsen är på min sida. Men tack! :)

2011-02-03 @ 11:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0