två dagar,


Nervositeten sliter lite i mig. Nu ska mina fyra små embryon ha
fyra celler. Det hoppas vi på, att alla har!

Jag har ringt Huddinge igen. Nej, jag är inte störd haha. Men jag
kommer inte ihåg om jag skulle ta vaginalgelen (trevligt ord..) på
någon speciell tid eller om jag kan ta den när jag vill. Inte riktigt
bra att dom förklarade det för mig ungefär tio minuter efter att
jag fått reda på att vi bara fick ut fem ägg.. Jag kunde ju inte riktigt
koncentrera mig.

Min ena katt har blivit sjuk. Hon som det faktiskt nästan finns en bild
på i bloggen. Hon droppar blod. Jag tror att hon har fått urinvägsinfektion
stackarn.. A var hos veterinären idag men dom visste inte riktigt. Dom
tog ett urinprov och så skulle han ringa A i eftermiddag. Hoppas det är
något som är enkelt att behandla..

Jag blir så himla orolig. Höll nästan på att förbjuda A att gå till jobbet
efter veterinären. Och hon kan ju inte berätta vad det är för fel.
Det är för övrigt inte billigt att behöva akutvård till en liten katt. 1600
kostade det och då är inte ens någon medicin inräknad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0