oh well,


(Jag har haft den rubriken förut va?)

Imorse höll jag på att glömma att spraya när A väckte mig.
Han går hemifrån vid tio i sex och pussar alltid på mig då
så att jag ska vakna och spraya. Det var tur att han sa
"dax att spraya", annars hade jag bara vänt mig om och
somnat om.

Ibland blir jag så fruktansvärt trött på människor i allmänhet
och negativa jävlar i synnerhet. Speciellt när jag är trött,
hungrig och sprayar. Jag är inte en så bra människa då.

Och så kommer det en tjej med en vigselring på fingret
och ler mot mig. Vi är vänner. Redan innan hon viskar
det i mitt öra vet jag vad hon ska säga. "Jag är med barn!".
Jag ler mot henne. Klämmer fram ett "Grattis". Går in på
toaletten och gråter.

Ibland tycker jag så synd om mig själv att jag skäms. Men
jag är så fruktansvärt ledsen hela, jävla tiden och alla
andra har exakt det jag vill ha.

Så A, var är min jävla ring?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0