empty room,


Jag har lite ont i livmodern. Med betoning på lite. Jag känner
egentligen ingenting vilket gör mig orolig. Jag vågar inte riktigt
tänka tanken att dom inte skulle fästa. Något m å s t e fästa!

Igår var vi på jobbet på spökvandring i gamla stan
och sen drinkskola. Det var väldigt trevligt. Även
fast jag inte drack någonting. Jag antar att det inte vore
farligt, att det är alldeles för tidigt om det skulle vara
så att jag faktiskt är gravid. Men jag tar det säkra före
det osäkra.

Inatt drömde jag att jag fick min mens. Det bara forsade
ur mig. Låt oss hoppas att jag inte drömmer sanndrömmar.

Kommentarer
Postat av: Miss S

Eftersom jag gillar dig och din blogg, så har du fått en award av mig!

Kram

2011-06-01 @ 20:10:19
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0