väntar,


Jag väntar fortfarande på Huddinge. Jag vill inte vara jobbig
men jag tänker nog ringa igen. Måste. Ska. Innan jag blir galen.

Jag tittar på hur det såg ut i december. Då ringde jag den andra
och dom ringde tillbaks den åttonde. Jag förstår inte hur jag
lyckades vänta så länge. Jag kanske ska lugna mig lite ändå..

Igår tränade jag, framför tv:n. Med mitt älskade Wii. Det gick bra
och idag har jag träningsvärk i ryggen och i armarna. Jag är
verkligen otränad men jag hoppas jag hinner gå ner en del
till den tredje maj. Det måste nämligen bli ett bröllopsfoto där
jag inte tycker att jag ser tjock ut och som vi kan sätta upp på väggen.
Det är målet iaf..


Nu måste jag nog jobba lite igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till blivande giftermålet! Så roligt!



Kram!

2011-03-29 @ 18:14:49
URL: http://enmammawannabe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0