oh well,


Idag var jag i Huddinge. Igen. Jag blev inte alls nöjd. Det fanns 13
(eller var det 14?) äggblåsor och den största var 14 mm. Det är inte
så bra. Fast både läkaren och Anette var nöjda men eftersom jag
gnällde blev jag framflyttad en dag. Så äggplocket blir på tisdag istället
och så blir (förhoppningsvis) återinföringen på lördag. Lördag!
Jag är så jäkla nervös och livrädd.



"Tack för svaret, fast egentligen blir jag lite ledsen också då din chef
uppenbarligen vet och är förstående MEN ändå blir irriterad.
Det tycker jag är riktigt, riktigt dåligt. Blir hon irriterad om någon har
VAB-dag på måndagar??? Eller om någon är sjuk måndagar?....och nästa fråga...
har hon själv barn? Kram Kix"


Jag har fyra chefter, egentligen. En som är chef för hela kundservice, H,
två teamchefer, S och A och en schemachef, J. Den här tjejen som jag pratade om
är schemachefen. Och ja, hon blir irriterad om man är sjuk på måndagar.
Eller om någon har en VAB-dag på en måndag. Irriterad på ett någorlunda
döljt vis men fortfarande. Irriterad. Min teamchef däremot blir aldrig irriterad
och egentligen borde jag kanske prata med henne. Men eftersom det gäller schemat
så blir det så att jag går till J, för enkelheten. Och hon har barn, dock vet jag inte
hur många.

Kommentarer
Postat av: Miss S

Hoppas det går bra på äp! 13-14 äggblåsor är ju jättebra!

Kram

2011-11-25 @ 21:51:06
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se
Postat av: Kix

Tack för ditt svar. Men grrrr på andra!

2011-11-25 @ 23:14:06
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0