huvudvärk,


Efter lite letande i bloggen ser jag att jag började känna mig
ledsen för ingen anledning på spraydag 4. Det är idag. Jag
känner mig inte speciellt ledsen. Kanske blev jag lite ledsen
när jag inte kände mig ledsen..

Jag har däremot väldigt ont i huvudet. Kan det vara av sprayen?

A jobbade sent igår och kommer jobba sent idag. Det är så
jobbigt, för jag blir alltid så jäkla hungrig när jag sitter hemma
och väntar på honom. Idag ska vi äta korv och creme fraiche,
det är jag inte det minsta sugen på..

Men jäklar, vad ont i huvudet jag fick då. Nu blev jag nog lite
ledsen ändå.. :)

Kommentarer
Postat av: Kix

Sprayar du med Synarela så är hvudvärk en av biverkningarna (fler än 1 på 100 tror jag det var). Jag startade med Synarela idag så jag ligger några dagar efter dig. Det smakar bara förjävligt ännu, men jag väntar väl in huvudvärken. Annars brukar jag klara mig rätt bra utan biverkningar.



Korv och creme fraiche har jag aldrig ätit... vad är det för rätt? Kram Kix

2011-10-29 @ 22:42:00
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0