mörkare tider,


Var det inte helt sjukt mörkt imorse? Hos mig kändes det som höst.
Inte min favoritårstid direkt..

Jag väntar. På mensen. Det borde vara typ två veckor kvar. Lite till, kanske.
Jag antar att det var rätt beslut, när Huddinge sa det och allt.
Men jag är rädd att om vi väntar för länge kanske kroppen glömmer
bort hur det kändes och låter bli att bli gravid igen nästa gång.

Men vet ni vad jag har tänkt på? Jag fick ju så himla svaga
plustecken hela tiden på grav.testen. Kanske var det ett tecken
på hur det skulle gå?

Kommentarer
Postat av: Kix

Hoppas verkligen den kommer snart. Jag vet verkligen hur frustrerande det är att vänta på kroppen skall fungera igen för att överhuvudtaget kunna försöka igen... Min läkare föreslog att vi skulle sätta igång mensen med p-piller, men som tur var kom den till slut. Kram Kix

2011-09-07 @ 22:09:50
URL: http://kix.bloggplatsen.se/
Postat av: Jannika, mamma till Jillian

jag tror på tecken<3

2011-09-14 @ 12:54:07
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0