IKEA

Hela lördagen spenderade vi på IKEA. Och köpte allt! Jag kände att vi skulle passa på när det var REA, samtidigt som jag kände att det var på tiden.

Jag har fortfarande så svårt för att tänka att den här graviditeten kommer sluta lyckligt, i en frisk liten bebis som jag får ta hem. Det är därför jag har varit så rädd för att köpa saker.

Men med tanke på att jag känner henne sparka varje dag (hon är ingen vilda direkt, hon sparkar mer försiktigt och försynt.. Hon blir som sin far, det är både jag och A glada för) så måste jag börja tro.

Därför köpte vi en spjälsäng för halva priset, även ett skötbord för halva priset och en byrå som var på 30%. Allt det ska in i Minis rum. Sen köpte vi även en massa småplock. Spjälskydd, kudde, örngott (med igelkottar på), madrass och en hel del annat. Det känns så stört. Tänk att det förhoppningsvis, faktiskt ska bo en liten bebis här i oktober..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0